sabkeali

بازدید :1145
پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399زمان :9:44
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اینکه چگونه اتومبیل های خودران رانندگی شهر های ما را جذاب تر می کنند

همه تلاش می کنند برای جاده هایی آماده شوند که با اتومبیل های خودران بیشتر و بیشتر پر شوند. اما درست همانطور که تصور می شد اولین اتومبیل ها مانند واگن های اسب کشیده شده بدون اسب باشند ، به راحتی می توان در دام این فکر افتاد که آینده ای با اتومبیل های خودران رانندگی متفاوت نخواهد بود - غیر از این که ما نخواهیم داشت. برای رانندگی

من به عنوان دانشمندی که در تخیل و رفتار انسان تخصص دارد ، برای من جالب است که بفهمم فناوری چگونه دنیای ما را تغییر خواهد داد.

پیش بینی چگونگی تغییر اوضاع می تواند چالش برانگیز باشد. اما نکته مهمی که باید در مورد آن فکر کرد این است که وسایل نقلیه خود رانندگی قادر به رفتن به مکانهایی هستند بدون اینکه کسی در آنها باشد. این آشکارا برای کامیون های رانندگی مفید است . اما در مورد اتومبیل نیز صادق است.

به طور خاص ، آنها قادر به پارک کردن خود هستند. این بدان معنی است که مکان های پارکینگ نیازی به مکانی در نزدیکی مقصدها ندارند. این ماشین ها می توانند مردم را به جایی که باید بروند ، سوق دهند و سپس به مکانی ارزانتر بروند . آنها می توانند به طور متراکم پارک کنند ، زیرا مردم لزوماً به ماشین خود نیاز ندارند ، فقط مقداری ماشین.

پارکینگ اتومبیل رانندگی کجاست؟

نتایج مهم برای چگونگی تأثیرگذاری این ساختار در شهرهای ما وجود دارد. در حال حاضر حدود دو میلیارد پارکینگ در ایالات متحده وجود دارد. تاکسی های خود رانندگی یا خدمات مشترک سواری ، بیشتر افراد را به جایی می خواهند که می خواهند بروند و مالکیت خودرو را از نظر مالی غیرقابل تحمل می کنند. تقاضا برای خانه های با گاراژ کاهش می یابد ، باعث می شود خانه های جدید فاقد گاراژ باشند و خانه های قدیمی برای بازپس گیری زمین های گاراژ موجود برای استفاده های دیگر.

CNET: فورد نشان می دهد که چگونه یک اتومبیل خود رانندگی می تواند پارک کند.

خانه ها تنها چیزهایی نیستند که تغییر می کنند. هسته های مرکز شهرهای آمریکای شمالی نیز بازسازی می شوند. آنها اکنون درصد بالایی از جغرافیا را برای پارکینگ استفاده می کنند. به عنوان مثال ، 40 درصد کامل از مرکز شهر وینیپگ نقاط پارکینگ است. گاراژهای پارکینگ در مناطق مرکز شهر همچنین می توانند برای مصارف دیگر قابل استفاده باشند: مسکن ، دفاتر ، خرده فروشی ، موزه ها و اماکن عمومی - چیزهایی که برای مردم انجام می شود و نه برای افراد مسکن.

من قبلاً در آتلانتا زندگی می کردم ، که محله هایی بسیار دوست داشتنی و زیبا دارد. به عنوان مثال ، پنج امتیاز کوچک ، پیاده روی سرگرم کننده است و بسیاری از فروشگاه های جالب و مستقل بسیاری در کنار یکدیگر دارند.

هنگامی که شما از آتلانتا خارج شوید ، از هر جهت ، این محلات ناپدید می شوند. در جاهای آنها خروجی بزرگراه بعد از خروج بزرگراه از جاده های شریان گرفتگی که دارای تغییرات قابل تشخیص در همان فروشگاه های خرده فروشی هستند : "این خروجی دارای Taco Bell در سمت چپ است!"

چرا همه مکانهای متراکم و مختلط و قابل پیاده روی وجود دارد - نوعهایی که افراد در کتابهای راهنمای سفر خود می خوانند - همواره در مرکز شهر؟ چرا برخی از جاده های شایع تصادفی در بقعه ها با پنج امتیاز کوچک خود مواجه نمی شوند؟

پنج امتیاز کوچک ، آتلانتا GA. اعتبار: راشل چاپلینین / فلیکر ، CC BY-SA

حداقل نیاز به پارکینگ

بخشی از پاسخ شامل قانون پهنه بندی در بسیاری از شهرها به عنوان "حداقل شرایط پارکینگ" است. با توجه به این فرض که مردم به سمت یک مقصد رانندگی کنند ، منطقه بندی نیاز دارد که فروشگاه ها دارای تعداد مشخصی از پارکینگ ها باشند. پیامد غیر عمد این امر این است که ساختمانها باید از یک تا فاصله دیگری فاصله داشته باشند تا فضای لازم برای تمام پارکینگهایی که در قانون لازم است ، فراهم شود.

در جوامع مقصد ، خرده فروشی بسته بندی گسترده ای است و به این دلیل است که همه آنها به مکان های اختصاصی پارکینگ خود نیاز ندارند. در محله هایی که قبلاً متراکم هستند ، قوانین پهنه بندی مختلفی وجود دارد. اگر در حال حاضر مانند یک پنج نقطه کوچک ، در یک محله قابل پیمایش قرار داشته باشد ، ممکن است یک فضای پارکینگ که بتواند خود را با آن تماس بگیرد ، احتیاج نداشته باشد.

البته هنگامی که یک محله به شکلی گسترده ساخته شود ، مردم چاره ای جز استفاده از اتومبیل برای طی کردن آن ندارند. محله ها غیرقابل توصیف می شوند ، و شما مشکل حومه شهر را در همه جا مشاهده می کنید. هر حومه از همه دیگر غیر قابل تشخیص به نظر می رسد و تعداد زیادی از حق رای دادن های بی پایان از پارکینگ هایشان مانند قایق ها برای نگه داشتن عابر پیاده در محوطه پارکینگ هایشان محاصره شده است.

پنج امتیاز کوچک ، آتلانتا GA. اعتبار: راشل چاپلینین / فلیکر ، CC BY-SA

برخی معتقدند که این قوانین منطقه بندی پارکینگ در کانادا گمراه شده است و ما باید آنها را تغییر دهیم ، اما ممکن است وسایل نقلیه خودمختار مسئله را مجبور کنند.

هنگامی که اتومبیل ها نیازی به پارک کردن در نزدیکی محل مسافر خود نداشته باشند ، این نیاز را برای تجارت در پارکینگ خود کاهش می دهد. این خبر خوب برای محلات آینده است زیرا آنها می توانند متراکم و قابل پیاده روی شوند.

اتومبیل های خودران به احتمال زیاد تغییراتی در نحوه حرکت ما ایجاد می کنند و سفر را ارزان تر ، ایمن تر و استرس پذیر تر می کند. و آنها همچنین می توانند شهرهای ما را به سمت بهتر تغییر شکل دهند.

نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 19432
کدهای اختصاصی